Sørg for alle er opdateret i krise situationer - herunder eksempelvis også i forbindelse med Covid 19

Nå ud til hele organisationen og sørg for alle er informeret i realtid, – og undgå yderlig forvirring og pres på personalet.

Med en mobil baseret kommunikationsportal kan man nå ud til alle via mobilen på en helt ny og effektiv måde. Det gør at de som ikke har adgang til computer i dagligdagen også har adgang til vigtig og afgørende information via mobilen, på en meget mere kontrolleret måde.

Det er med til at kriser kan minimeres og kontrolleres meget mere effektivt. Presset minimeres på det personale som skal håndtere situationen, og informations-flowet sker på en fuldt ud kontrolleret og målrettet måde til gavn for hele organisationen og de mennesker der skal håndtere det i dagligdagen.

  • Minimering af stress og forvirring blandt ansatte og personale
  • Minimering af pres på ansvarlige og eventuelt call center
  • Alle er informeret omkring situation i real-tid
  • Målret information til personer, afdelinger og lokationer
  • Viden om tiltag, procedurer og forholdsregler er lige ved hånden med viden biblioteket
  • Information altid tilgængelig og opdateret 24/7
Læs mere om ZimaOne Workplace

Hurtig kommunikation kan være altafgørende for udvikling af situationen.

Med en mobil kommunikations løsning kan man agere meget hurtigere og samtidig sker kommunikationen begge veje. Ofte er hastigheden af information og viden herom altafgørende for en hurtig og sikker håndtering af den givne situation. Det kan ligefrem redde menneskeliv eller minimere omkostninger og følgeskader markant.

Her er en mobil kommunikationsportal altafgørende for hvordan situation håndteres både på den korte bane og den lange bane, til gavn for mennesker, værdier og økonomi.

  • Kommunikation sker i real-tid
  • Hurtig, smidig og effektiv
  • Hjælper med at minimere skader og følgeskader
  • Til gavn for mennesker, værdier og økonomi
Læs mere om ZimaOne Workplace
Værktøjer der kan hjælpe organisationer til håndtering af krise situationer

Daglig Feed

Med daglig feed er det muligt at kommunikere løbende til alle medarbejdere om en given situation og hvor de ligeledes har mulighed for at kommentere på opslagene. Effektiv og smidig nyhedsformidling i det daglige omkring situationen - sammen med de andre daglige nyheder.
  • Feed til daglige ændringer
  • Brug at dele egne opslag
  • Brug til stille spørgsmål og få hjælp
  • Brug til altid at være opdateret

Kommunikation

Brug chat til direkte kommunikation med og mellem medarbejdere, hvor man kan spare megen tid på at kommunikere internt. Det er nemt og enkelt og altid lige ved hånden og forstyrrer ikke unødigt såsom et opkald eller personen er optaget i møde m.v.
  • Kommunikation 1-1
  • Direkte kontakt til ledere
  • Direkte kontakt til kollegaer
  • Direkte kontakt til ledelsen

Arbejdsgrupper

Brug arbejdsgrupper til fokuseret kommunikation til alle medarbejdere eller udvalgte teams, grupper eller ledelsen. Det kan både være i det daglige samarbejde, som en kanal til løbende opdateringer eller som et spørgsmål - svar funktion.
  • Fælles kommunikations kanal
  • Arbejdsgrupper til ledelsen
  • Arbejdsgrupper til beredskabet
  • Arbejdsgrupper til medarbejdere

Viden Biblioteket

Med viden biblioteket er der mulighed for at dele viden og information om situationen, og opbygge videndeling på en helt ny måde. Der kan oprettes ubegrænset artikler, tilføres vedhæftninger, vejledninger og procedure beskrivelser til en effektiv og løbende håndtering af situationen.
  • Beredskabsplaner
  • Vejledninger
  • Procedurer
  • Videndeling

Det er hurtigt og enkelt at komme i gang

ZimaOne® er en kommunikationsportal der hurtigt kan igangsættes og ikke kræver større implementering før man er i gang. Systemet kan være i luften indenfor kort tid og uden større besvær. Det er lidt a-la Facebook og meget brugervenligt.

Brugerne inviteres og tilknyttes nemt og hurtigt ved hjælp af SMS-invitationer. Det kræver kun en mobil og nummer for at komme på portalen. Så er man i gang.

  • Kom i gang indenfor minutter, vi hjælper dig i gang
  • Prøv gratis i 30 dage inden du beslutter dig
  • Kræver kun mobilnummer eller e-mail for at logge på
  • Gratis at installere for brugerne og brugervenligt
Kontakt os i dag for mere information
Vil du høre om hvordan ZimaOne® kan hjælpe som et krise håndterings værktøj?