Sørg for alle er opdateret i krise situationer - herunder eksempelvis også i forbindelse med Covid 19
- Minimering af stress og forvirring blandt ansatte og personale
- Minimering af pres på ansvarlige og eventuelt call center
- Alle er informeret omkring situation i real-tid
- Målret information til personer, afdelinger og lokationer
- Viden om tiltag, procedurer og forholdsregler er lige ved hånden med viden biblioteket
- Information altid tilgængelig og opdateret 24/7
Læs mere om ZimaOne Workplace

- Kommunikation sker i real-tid
- Hurtig, smidig og effektiv
- Hjælper med at minimere skader og følgeskader
- Til gavn for mennesker, værdier og økonomi
Læs mere om ZimaOne Workplace
Værktøjer der kan hjælpe organisationer til håndtering af krise situationer
Daglig Feed
Med daglig feed er det muligt at kommunikere løbende til alle medarbejdere om en given situation og hvor de ligeledes har mulighed for at kommentere på opslagene. Effektiv og smidig nyhedsformidling i det daglige omkring situationen - sammen med de andre daglige nyheder.
- Feed til daglige ændringer
- Brug at dele egne opslag
- Brug til stille spørgsmål og få hjælp
- Brug til altid at være opdateret
Kommunikation
Brug chat til direkte kommunikation med og mellem medarbejdere, hvor man kan spare megen tid på at kommunikere internt. Det er nemt og enkelt og altid lige ved hånden og forstyrrer ikke unødigt såsom et opkald eller personen er optaget i møde m.v.
- Kommunikation 1-1
- Direkte kontakt til ledere
- Direkte kontakt til kollegaer
- Direkte kontakt til ledelsen
Arbejdsgrupper
Brug arbejdsgrupper til fokuseret kommunikation til alle medarbejdere eller udvalgte teams, grupper eller ledelsen. Det kan både være i det daglige samarbejde, som en kanal til løbende opdateringer eller som et spørgsmål - svar funktion.
- Fælles kommunikations kanal
- Arbejdsgrupper til ledelsen
- Arbejdsgrupper til beredskabet
- Arbejdsgrupper til medarbejdere
Viden Biblioteket
Med viden biblioteket er der mulighed for at dele viden og information om situationen, og opbygge videndeling på en helt ny måde. Der kan oprettes ubegrænset artikler, tilføres vedhæftninger, vejledninger og procedure beskrivelser til en effektiv og løbende håndtering af situationen.
- Beredskabsplaner
- Vejledninger
- Procedurer
- Videndeling
- Kom i gang indenfor minutter, vi hjælper dig i gang
- Prøv gratis i 30 dage inden du beslutter dig
- Kræver kun mobilnummer eller e-mail for at logge på
- Gratis at installere for brugerne og brugervenligt
Kontakt os i dag for mere information

Vil du høre om hvordan ZimaOne® kan hjælpe som et krise håndterings værktøj?