Digitale værktøjer på mobilen der gør hverdagen mere effektiv

ZimaOne® Workplace indeholder en lang række værktøjer der er med til at give en mere effektiv hverdag. Både når det gælder professionelt og når det gælder de mere bløde værdier til at skabe fællesskab og sammenhold.

KONTAKT OS I DAGLæs mere om Løsninger
Digitale Værktøjer til Fællesskab og Effektiv Samarbejde
Kommunikation og fællesskab

Feed & Nyheder

Feed og nyheder er hjertet i ZimaOne, hvor alle kan følge med i hvad der sker i virksomheden. Her kan man dele daglige nyheder, informationer og egne oplevelser med alle, samt læse de mere ``officielle`` nyheder fra ledelse og intern kommunikation.

Chat & Beskeder

Chat og beskeder er daglig kommunikation med kollegaer, grupper, HR og ledere. Med chat og beskeder kan man nemt, smidigt og hurtigt kommunikere i realtid helt uden ophold og besvær.

Arbejdsgrupper

Arbejdsgrupper er åbne eller lukkede samarbejdsrum, hvor man mere fokuseret kan dele filer, viden og information med sit team, sit projekt eller sine kollegaer. Altid opdateret på seneste informationer.

Anerkendelser

Giv anerkendelser til medarbejdere og fremhæv den gode indsats og de opnåede mål. Det er med til at motivere medarbejderne i det daglige og sammen arbejde mod fælles mål.

Afstemninger

Giv medarbejderne indflydelse på deres hverdag og brug afstemninger til de vigtige beslutninger. Det giver motivation og engagement for alle medarbejdere.
Vidensdeling

Filer- og Dokumenter

Del filer og dokumenter af enhver format og type nemt og enkelt. Der kan oprettes ubegrænset antal foldere, filer og dokumenter., med fuld kontrol af adgangsrettigheder.

Vidensbiblioteket

Del viden og know-how mellem alle medarbejdere og udbyg viden og erfaring løbende og innovativt. Det er med til at udbygge virksomhedens interne videndeling til gavn for alle.

Personalehåndbogen

Læg personalehåndbogen elektronisk ind på portalen og gør den tilgængelig for alle. Heri deles virksomhedens til enhver tid gældende regler og politikker, og det er nemt at følge med i nye tillæg og ændringer.

Medarbejder Velkomst

Medarbejder velkomst giver alle nye medarbejdere en genvej til hvad man skal vide når man starter på sin nye arbejdsplads. Det giver nye medarbejdere en god start på deres nye job.

Organisation

Organisation giver det fulde overblik over lokationer, afdelinger og information om medarbejderne og kollegaer. Altid opdateret med kontakt oplysninger og altid lige ved hånden.

Infoskærme

Nå ud til de medarbejdere der ikke lige er på app'en og vis data fra medarbejder app'en på udvalgte infoskærme placeret i virksomheden.
Flere værktøjer

Hændelser*

Hændelser bruges til at registrere nærved ulykker, skader, sikkerhedsbrud eller andre lignende hændelser der kan ske i løbet arbejdsdagen.

Pårørende

Mulighed for at medarbejdere selv kan vedligeholde nærved pårørende i tilfælde af ulykke eller akut sygdom. Kan nemt deles med HR, ledere og kollegaer.
* Kommer November 2021
Fleksibelt - så det kan tilpasses din virksomhed

Tilpas app’en som du ønsker den

App’en kan tilpasses helt efter virksomhedens behov og ønsker. Det betyder at alle moduler og funktioner kan til- eller fravælges, så man får lige præcis den app og det indhold man ønsker og har brug for. Det gør app’en endnu mere brugervenligt og fokuseret.

Brug for flere portaler?

ZimaOne® Workplace understøtter flere “portaler” i den samme app, så hvis der er behov for en portal til bestyrelsen, til eksterne partnere, forhandlere eller en helt anden afdeling, oprettes dette nemt og hurtigt – og portalerne er fuldstændigt adskilt fra hinanden.

Flere spændende funktioner på vej…

Vi arbejder hele tiden på at tilføre vores platform nye moduler og funktioner. Vi har nemlig en stor vision med vores platform.

Her er nogle af vores planlagte moduler i 2021/22.

  • opgavestyring
  • digitale formularer og tjek-lister
  • e-learning
  • gode ideer
  • gamification
  • real-tid medarbejder tilfredshedsmåling (tillægspris)
  • og flere spændende moduler på vej…
Kontakt os og hør mere om hvordan ZimaOne® Workplace kan bruges i din virksomhed eller organisation