Digitale Værktøjer til Fællesskab og Effektiv Samarbejde
Kommunikation og fællesskab
Feed & Nyheder
Feed og nyheder er hjertet i ZimaOne, hvor alle kan følge med i hvad der sker i virksomheden. Her kan man dele daglige nyheder, informationer og egne oplevelser med alle, samt læse de mere ``officielle`` nyheder fra ledelse og intern kommunikation.
Chat & Beskeder
Chat og beskeder er daglig kommunikation med kollegaer, grupper, HR og ledere. Med chat og beskeder kan man nemt, smidigt og hurtigt kommunikere i realtid helt uden ophold og besvær.
Arbejdsgrupper
Arbejdsgrupper er åbne eller lukkede samarbejdsrum, hvor man mere fokuseret kan dele filer, viden og information med sit team, sit projekt eller sine kollegaer. Altid opdateret på seneste informationer.
Anerkendelser
Giv anerkendelser til medarbejdere og fremhæv den gode indsats og de opnåede mål. Det er med til at motivere medarbejderne i det daglige og sammen arbejde mod fælles mål.
Afstemninger
Giv medarbejderne indflydelse på deres hverdag og brug afstemninger til de vigtige beslutninger. Det giver motivation og engagement for alle medarbejdere.
Vidensdeling
Filer- og Dokumenter
Del filer og dokumenter af enhver format og type nemt og enkelt. Der kan oprettes ubegrænset antal foldere, filer og dokumenter., med fuld kontrol af adgangsrettigheder.
Vidensbiblioteket
Del viden og know-how mellem alle medarbejdere og udbyg viden og erfaring løbende og innovativt. Det er med til at udbygge virksomhedens interne videndeling til gavn for alle.
Personalehåndbogen
Læg personalehåndbogen elektronisk ind på portalen og gør den tilgængelig for alle. Heri deles virksomhedens til enhver tid gældende regler og politikker, og det er nemt at følge med i nye tillæg og ændringer.
Medarbejder Velkomst
Medarbejder velkomst giver alle nye medarbejdere en genvej til hvad man skal vide når man starter på sin nye arbejdsplads. Det giver nye medarbejdere en god start på deres nye job.
Organisation
Organisation giver det fulde overblik over lokationer, afdelinger og information om medarbejderne og kollegaer. Altid opdateret med kontakt oplysninger og altid lige ved hånden.
Infoskærme
Nå ud til de medarbejdere der ikke lige er på app'en og vis data fra medarbejder app'en på udvalgte infoskærme placeret i virksomheden.
Flere værktøjer
Hændelser*
Hændelser bruges til at registrere nærved ulykker, skader, sikkerhedsbrud eller andre lignende hændelser der kan ske i løbet arbejdsdagen.
Pårørende
Mulighed for at medarbejdere selv kan vedligeholde nærved pårørende i tilfælde af ulykke eller akut sygdom. Kan nemt deles med HR, ledere og kollegaer.
* Kommer November 2021
Fleksibelt - så det kan tilpasses din virksomhed
- opgavestyring
- digitale formularer og tjek-lister
- e-learning
- gode ideer
- gamification
- real-tid medarbejder tilfredshedsmåling (tillægspris)
- og flere spændende moduler på vej…
Kontakt os og hør mere om hvordan ZimaOne® Workplace kan bruges i din virksomhed eller organisation