[mk_image src=”https://www.zimaone.dk/wp-content/uploads/2019/09/branding.png” image_size=”full” align=”center”]
Helt klare fordele med boligforeningens egen medarbejder app
- Nå ud til alle medarbejdere – også dem som ikke sidder ved computer
- Hurtig og effektiv daglig kommunikation
- Kræver kun mobil og smartphone
- Information er ikke længere væk end mobilen
- Få mere engagerede og tilfredse medarbejdere
- Del viden og know-how mellem alle i virksomheden
- Daglig feed holder alle opdateret med hvad der sker lige nu
- Direkte kommunikation med og mellem alle medarbejdere
- Opnå en mere effektiv og produktiv hverdag
- Moderne arbejdsplads, med større gennemsigtighed

- Information kommer direkte til medarbejderens telefon
- Hurtigere og direkte kommunikation til- og mellem alle
- Viden og know-how er altid lige ved hånden
- Kortere vej fra information til implementering
- Medarbejdere bliver mere inkluderet
- Alle kan være en del af at nå nye mål
Læs mere om medarbejder app
- Feed hvor alle kan deltage med egne posts og virksomheds nyheder
- Afhold afstemninger og se svar og feedback i real-time
- Alle kan give deres feedback, likes og kommentarer
- Organisation hvor man finder mere information om sine kollegaer
- En medarbejder app der bliver helt naturlig at bruge i dagligdagen
Læs mere om medarbejder app
[mk_fancy_title size=”30″ font_family=”none”]
Hør mere om hvad en zimaone workplace kan gøre for din virksomhed
[/mk_fancy_title][mk_button dimension=”flat” size=”large” icon=”mk-icon-angle-right” icon_anim=”side” url=”/kontakt-os/” align=”center”]Kontakt os i dag – klik her[/mk_button]