ZimaOne HR er alle virksomhedens medarbejderstamdata samlet ét sted i skyen

Alle medarbejderstamdata samlet ét sted, helt sikkert og trygt

Undgå at data flyder på forskellige lokationer, forskellige enheder eller usikre drev. Men opbevar data kun ét sted.

Du har altid det fulde overblik fra få skærmbilleder

Alle data er samlet på samme side så det giver dig det fulde overblik over alle de vigtige medarbejderdata.

Del udvalgt data direkte med medarbejderen

Del udvalgt data med medarbejderen, så medarbejderen altid har informationen lige ved hånden.
ALLE DATA SAMLET ÉT STED

Hold styr på alle medarbejder informationer ét sted og undgå at data flyder på usikre lokationer

ZimaOne® HR er vores basis HR modul, hvor virksomheden kan organisere alle medarbejderstamdata på en nem, enkel og overskuelig måde.

  • Hurtigt og effektivt overblik over alle medarbejdere
  • Upload dokumenter, certifikater, beviser under medarbejdere
  • Opret notater under medarbejdere
  • Registrer nærved pårørende
  • Mulighed for egne felter (til at gemme lige hvad du måtte ønske)
  • Giv medarbejdere adgang til Portalen og tilhørende Medarbejder-App
EGNE FELTER

Gem lige de data du ønsker, også med dine helt egne felter

HR modulet tilbyder en lang række af felter og oplysninger omkring medarbejderen, men man har også mulighed for at oprette helt egne felter. Så kan man gemme lige hvad man har brug for.

  • Lang række standard medarbejderstamdata felter
  • Egne felter til egne data oplysninger
  • Ubegrænset antal felter
DOKUMENTHÅNDTERING

Opbevar dokumenter, certifikater og beviser ét sted – og del udvalgte dokumenter med medarbejderen

Upload dokumenter direkte under medarbejderen, så det er samlet et sted. Det kan være alt fra samtykke, certifikater, kontrakter og lignende. Dokumenter og filerne kan deles med medarbejderen efter ønske.

  • Alle medarbejder dokumenter samlet et sted
  • Del udvalgte dokumenter med medarbejderen, så medarbejderen altid har adgang til dem på mobilen
  • Indstil gyldigheds periode og udløbsdato
  • Få automatisk besked når dokumenter er ved at udløbe
  • Dokumenter kan underskrives af medarbejderen (kommer senere)
I TILFÆLDE AF ULYKKE

Nærved pårørende information er altid tilgængelig og altid opdateret

Registrer medarbejdernes nærved pårørende, eller lad medarbejderne vedligeholde nærved pårørende selv via vores Medarbejder App. Altid opdateret og med seneste oplysninger.

  • Ubegrænset nærved pårørende
  • Mulighed for at sætte primær kontakt
  • Medarbejdere kan selv vedligeholde oplysninger
MEDARBEJDER ADGANG

Giv medarbejderen adgang via ZimaOne Medarbejder App

Giv medarbejderne adgang til en helt ny verden af information med vores Intranet og Medarbejder App. Her finder man indgangen til virksomhedens HR, informationsområde, samt produktive værktøjer til en mere effektiv hverdag.

  • En app der når ud til alle medarbejdere
  • Altid adgang til data og informationer lige ved hånden
  • Effektiv og smidig medarbejder kommunikation
  • Og mange flere spænde moduler og funktioner

Data ligger i Danmark

Undgå at data flyder på forskellige lokationer, forskellige enheder eller usikre drev.

Overholder GDPR

Alle data er samlet på samme side så det giver dig det fulde overblik over alle de vigtige medarbejderdata.

Krypteret adgang

Del udvalgt data med medarbejderen, så medarbejderen altid har informationen lige ved hånden.
Vil du prøve ZimaOne® i din virksomhed?
Prøv helt gratis i 30 dage og helt uden forpligtelser.