Hospital- og Plejesektoren

Nå ud til alle de travle medarbejdere som er på farten hver dag – enten på afdelingerne eller ude hos brugerne – med en sikker og effektiv kommunikationsløsning der er med til at inkludere alle medarbejdere i hverdagen.

  • Nå ud til alle medarbejdere via mobilen – nemt og enkelt
  • Alle har adgang til daglige informationer og nyheder
  • Sikker kommunikation både direkte og i arbejdsgrupper og hold
  • Adgang til videndeling og personalehåndbog lige ved hånden
  • Alle medarbejdere bliver en del af hele organisationen
  • Opnå større gennemsigtighed og transparens
  • Alle får større indflydelse på deres dagligdag
  • Nemt og enkelt at bruge – kræver kun smartphone
Alle kan være med ved hjælp af en digital medarbejder platform

En medarbejder app der når ud til alle medarbejdere i afdelingen eller organisationen

Med ZimaOne® Workplace kan man med en central mobil app løsning nå ud til alle medarbejdere som ikke har adgang til computer i det daglige på en helt ny og spændende måde. Dermed forbinder man hele sin arbejdsstyrke og alle kan nu få adgang til nyheder, daglig kommunikation og videndeling lige ved hånden på en effektiv og smidig måde.

  • Når ud til alle medarbejdere hurtigt og effektivt
  • Målret information til lokationer eller afdelinger
  • Daglig information, nyheder og viden er altid lige ved hånden
  • Nemt at bruge – lidt ligesom Facebook, bare til arbejde
  • Installeres nemt og gratis på medarbejdernes telefon
Læs mere om Medarbejder Portalen
Det daglig feed er lidt ligesom Facebook feed

Det daglige feed holder alle opdateret om hvad der sker lige netop nu

Det daglige feed indeholder alle de vigtige informationer og nyheder i det daglige der vedrører ens arbejde, både fokuseret og målrettet, men også mere generelle informationer og nyheder. Det er også her man kan dele sine egne oplevelser og derved skabe et socialt mødested med sine kollegaer for et bedre sammenhold og teamånd.

  • Daglig feed til nyheder og information
  • Kan pushes til alle, udvalgte afdelinger eller udvalgte lokationer
  • Alle ved hvad der sker netop nu
  • Vedhæft filer, billeder, videoer og instruktioner
  • Kan like, kommentere og afholde afstemninger for større indflydelse
Læs mere om Medarbejder Portalen
Chat og Arbejdsgrupper

Effektiviser samarbejdet og kommunikationen med kollegaer, arbejdsgrupper og arbejdshold markant

Optimer og effektiviser samarbejdet i afdelingen eller arbejdsholdet ved hjælp af vores chat og arbejdsgruppe system. Her kan man kommunikere i real-tid og dermed kommunikere med kollegaer, leder, sit team eller arbejdshold på en nem og enkelt måde. Det giver en helt ny mulighed for et endnu tættere samarbejde. Det sparer meget tid og gør det nemmere at nå ud til kollegaer og team når man er på farten i det daglige.

  • Direkte besked system med og mellem alle medarbejdere
  • Opret arbejdsgrupper og arbejdshold for mere effektiv samarbejde i teams, hold og arbejdsgrupper
  • Vedhæft filer, videoer, billeder og dokumenter i beskederne
  • Nemt og enkelt for alle at kommunikere på tværs af afdelinger, tid og sted
Læs mere om Medarbejder Portalen
Viden Biblioteket og Personalehåndbogen

Viden er altid lige ved hånden – klar til opslag og søgninger

Med viden biblioteket og personalehåndbogen lige ved hånden, har alle adgang til seneste  personale politikker og seneste viden. Viden biblioteket kan opbygges ved hjælp af foldere og artikler, og videndelingen udbygges nemt og smart med kommentar systemet. Dermed kan alle være en del af at dele og give vigtig viden tilbage, til gavn for alle i organisationen.

  • Hele organisationens videndeling direkte på telefonen
  • Mulighed for at vedhæfte alle typer medier, filer, videoer og dokumenter
  • Kan nemt tilpasses organisationen med egen folder struktur
  • Nemt at opbygge- og udbygge artikler og viden
  • Personalehåndbogen lige ved hånden, altid opdateret med seneste politikker
  • God til onboarding af nye medarbejdere
Læs mere om Medarbejder Portalen
Vær med til at skabe indflydelse på din egen dagligdag

Skab bedre sammenhold og trivsel med de gode budskaber – og dermed gladere medarbejdere

Skab bedre arbejdspladser med større sammenhold og trivsel i det daglige ved at inkludere og give medarbejderne indflydelse og indsigt i hvad der sker i organisationen. Det er med til at fastholde og motivere medarbejderne og med til at skabe en mere effektiv og samtidig mere social menneskelig arbejdsplads. Alt sammen noget der kan ses på medarbejder tilfredsheden.

  • Fremhæv de gode budskaber og fremhæv godt arbejde
  • Få de gode ideer frem i lyset og bliv mere innovativ
  • Lær kollegaer og organisationen bedre at kende
  • Del egne erfaringer fra hverdagen med alle
  • Fremhæv personer og teams for de godt arbejde
  • Giv input, likes og kommentarer i real-tid
Læs mere om Medarbejder Portalen

Infoskærme som sekundær informationskilde?

Brug for mere opmærksomhed? Så kan ZimaOne® Infoskærme give vigtig og nyttig information på udvalgte lokationer. Her kan udtrækkes lige de informationer man ønsker fra medarbejderportalen eller fra andre systemer via API’er. Infoskærmene kan designes og tilpasses helt efter ønsker og behov.

  • Opsæt digital infoskærme på udvalgte lokationer
  • Nemt at følge med i information uden medarbejder app
  • Tilpas indholdet til lokationen og formålet
  • Altid opdateret – helt dynamisk og automatisk
Læs mere om Infoskærme
Hør mere om hvad ZimaOne® kan gøre for dine medarbejdere og organisation