Butik, Retail og Kædekoncepter

Med en medarbejder app kan man opbygge en central medarbejderportal der når ud til alle – og især dem som ikke har adgang til computer.

  • Alt information samlet ét sted nemt og enkelt
  • Adgang til daglig kommunikation, nyheder og information
  • Adgang til viden direkte på mobilen
  • Hurtigt, effektivt og søgbart – uanset tid og sted
  • Alle bliver en del af hele virksomheden
  • Byg vinderhold, team ånd og tilfredse medarbejdere
  • En moderne løsning til moderne virksomheder
  • Klar til brug indenfor minutter
Virksomhedens mødested for alle medarbejdere - uanset tid og sted

En medarbejder app der når ud til alle medarbejdere uanset hvor de er

Indenfor Butik, Retail og Kædekoncepter har de fleste medarbejdere ikke adgang til computer og derfor giver en medarbejder app rigtig stor mening og rigtig mange fordele. Alle er nu forbundne og har adgang til information, kommunikation og viden direkte på mobilen. En effektiv og moderne løsning til at optimere samarbejdet.

  • Alle medarbejdere bliver mere inkluderet i virksomhedens dagligdag
  • Viden og knowhow er altid lige ved hånden, altid klar til opslag og søgninger
  • Nyheder og kommunikation kommer direkte til medarbejderens telefon
  • Nem og enkelt at bruge – ligesom Facebook, bare med professionelle værktøjer
  • Installeres gratis på medarbejderens telefon
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Daglig Feed

Det daglige feed holder alle opdateret om hvad der sker lige netop nu

Det daglige feed indeholder alle de vigtige informationer og nyheder i det daglige der vedrører ens arbejde, både fokuseret og målrettet, men også mere generelle informationer og nyheder. Det er også her man kan dele sine egne oplevelser og derved skabe et socialt mødested blandt alle medarbejdere, for et bedre sammenhold og teamånd.

  • Daglig feed til nyheder og målrettet information
  • Vedhæft filer, billeder, videoer og instruktioner
  • Alle er opdateret på nye kampagner og nye tiltag
  • Kan pushes til alle, udvalgt afdelinger eller udvalgte lokationer
  • Alle ved hvad der sker netop nu
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Chat og Arbejdsgrupper

Kommunikation med og mellem alle medarbejdere giver et mere effektivt dagligt samarbejde

Med besked systemet og arbejdsgrupper kan man kommunikere og sende informationer, beskeder, filer og dokumenter direkte til medarbejderne via medarbejder app’en. Det giver mulighed for at kommunikere direkte i realtid og uden bøvlet med SMS eller e-mail. Det er hurtigt, effektivt og smart – og sparer megen tid.

  • Direkte besked system med og mellem alle medarbejdere
  • Opret arbejdsgrupper for effektivt team samarbejde
  • Vedhæft filer, videoer, billeder og dokumenter i beskederne
  • Nemt og enkelt at holde alle- eller udvalgte grupper opdateret
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Viden Biblioteket

Altid adgang til viden, manualer og brand information

Med viden biblioteket har alle adgang til vigtig viden omkring brandet eller virksomheden – og har dermed adgang til manualer, procedurer, processorer, og personale politikker. Heri kan man ligeledes også lægge hele franchisehåndbogen hvis man er et franchise koncept. Altid adgang til vide, opdateret og søgbart for alle.

  • Hele virksomhedens videndeling på telefonen
  • Mulighed for at vedhæfte alle typer medier, filer og dokumenter
  • Kan tilpasses virksomheden og organisationen
  • Nemt at opbygge- og udbygge artikler og indhold
  • God til onboarding af nye medarbejdere
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Opbyg en stærk vinder organisation

Engager og involver alle medarbejdere til at vinde

Skab vinderhold og sørg for alle medarbejdere er involveret og har adgang og indflydelse på deres hverdag. Med en social medarbejder app lige ved hånden er alle en del af at bygge vinder teams. Det kan ses på medarbejder tilfredshed og virksomhedens bundlinje.

  • Fremhæv de gode budskaber og fremhæv godt arbejde
  • Lær dine kollegaer og organisationen bedre at kende
  • Del egne erfaringer og hverdag med alle for et bedre sammenhold
  • Giv input, likes og kommentarer og skab en vinderstemning
  • Få de gode ideer frem i lyset og bliv mere innovativ
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
En portal til alle franchise deltagere

Er virksomheden et franchisekoncept?

Så er ZimaOne® et godt valg som en digital indgang til hele franchise systemet med kommunikation, information og videndeling. Giv adgang til alle franchisetagere og skab en portal til et effektivt samarbejde hvor der kommunikeres og deles viden på tværs af systemer, tid og sted. Det giver masser af muligheder for at opbygge et stærkt franchisekoncept der når ud til alle.

  • Læg franchise manualen online og helt digitalt, klar til opslag
  • Del logoer, brand materiale, grafik og franchise vejledninger
  • Målrettet kommunikation om nye kampagner, tiltag og strategier
  • Del viden og information med og mellem alle franchise deltagere
  • Opret arbejdsgrupper til internt samarbejde i projekter, afdelinger m.m.
  • Opbyg en effektiv og moderne platform til kommunikation og videndeling
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Vil du prøve ZimaOne® i din organisation?