Transport & Logistik

Nå ud til alle medarbejdere i hele organisationen – også dem som er på farten eller arbejder på lageret. Alle kan nu være en del af virksomheden på en helt ny og spændende måde.

  • Nå ud til alle medarbejdere – også dem som er på farten
  • Hurtigere og mere effektiv daglig kommunikation
  • Information er ikke længere væk end mobilen
  • Få mere engagerede og tilfredse medarbejdere
  • Daglig feed holder alle opdateret med hvad der sker
  • Direkte kommunikation med og mellem medarbejdere
  • Del viden og knowhow mellem alle i virksomheden
  • Opbyg en moderne og digitaliseret arbejdsplads
Medarbejderportalen der når ud til alle

Det elektroniske mødested der inkluderer alle medarbejdere i hele organisationen

Med transport og logistik virksomhedens egen medarbejder app kan man nu nå ud til alle medarbejdere som arbejder på lageret, på centralen eller er på farten ude hos kunderne og på vejene. Ved hjælp af virksomhedens egen medarbejder app kan man nu inkludere disse medarbejdere i virksomhedens dagligdag på en helt ny, spændende og moderne måde.

  • Alle medarbejdere bliver mere inkluderet i virksomhedens dagligdag
  • Nyheder og daglig information kommer direkte til medarbejderens telefon
  • Viden og knowhow er altid lige ved hånden, altid klar til opslag og søgninger
  • Installeres gratis på medarbejderens telefon
  • Nem og enkelt at bruge – lidt ligesom Facebook, bare professionelt
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Direkte 1:1 Chat og Arbejdsgrupper

Her og nu kommunikation med chauffører og medarbejdere på lageret

Med chat og besked systemet kan man nu kommunikere og sende information, filer og dokumenter direkte til medarbejderne via medarbejder app’en. Det giver mulighed for at kommunikere direkte i realtid og uden bøvlet med SMS eller e-mail. Det er hurtigt, effektivt og smart – og sparer megen tid og mindsker muligheden for fejl information.

  • Direkte besked system med og mellem alle medarbejdere
  • Send dokumentation, filer og leverings information direkte til medarbejderen
  • Vedhæft filer, videoer, billeder og dokumenter i beskederne
  • Opret arbejdsgrupper til længerevarende projekter og opgaver for en fælles informationskanal
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Viden biblioteket

Altid adgang til viden og information

Del viden om sikkerhed, kunde informationer, håndtering, processor og meget mere. Med viden biblioteket har man altid adgang til videns artikler af enhver art og type. Den kan opbygges helt som man ønsker med foldere og artikler, samt kommentarer således virksomhedens viden udbygges i takt med erfaring og knowhow.

  • Opbygges helt efter eget ønsker og behov
  • Kan indehold artikler og videns beskrivelser af enhver art
  • Kan indeholde videoer, links, billeder, filer, vejledninger og meget mere
  • Søgninger sker på tværs af hele viden biblioteket
  • Nemt og enkelt at bruge
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Personalehåndbog

Personalehåndbogen er lige ved hånden

Med personalehåndbogen direkte på mobilen er der ikke længere tvivl om virksomhedens politikker og procedurer. Hele personalehåndbogen er nu digital – og organiseret i kategorier og artikler for nemt at finde det man skal bruge. Alle er informeret om virksomhedens personale politikker.

  • Hele virksomhedens personalehåndbog på telefonen
  • God til hjælp og onboarding af nye medarbejdere
  • Kan tilpasses virksomheden fuldstændigt
  • Mulighed for at vedhæfte medier, filer og dokumenter
  • Nemt at opbygge artikler og indhold
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Organisation og mennesker

Overblik over hele organisationen

Med modulet mennesker og organisation kan man skabe sig et overblik over hele organisationen, lige fra kollegaerne der arbejder der, til information om afdelinger og lokationer der findes.

  • Find nemt telefon, e-mail m.m. på alle kollegaerne
  • Find information om din egen afdeling og kollegaerne
  • Lær dine kollegaer og organisationen bedre at kende
  • Find information om afdelinger, lokationer og ledere
  • Søgbart og informativt
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her

Er der eksterne vognmænd tilknyttet?

Har virksomheden eksterne vognmænd tilknyttet kan man nemt oprette en portal til dem også – eller de kan inkluderes i virksomhedsportalen også. Her kan man ligeledes dele nyheder og information, dele viden og håndbøger direkte til mobilen og kommunikere direkte med alle vognmændene og chaufførerne. Nemt, hurtigt og enkelt. Det er professionelt og moderne.

  • Eksterne vognmænd kan have deres egen kommunikationsportal
  • Alle funktioner og moduler kan tilpasses netop denne gruppe
  • Effektiv til daglig kommunikation med og mellem alle deltagere
  • Digitalt opslagsværk til videndeling og håndbøger
Prøv GRATIS i 30 dage – klik her
Vil du prøve ZimaOne® i din virksomhed?