Den Digitale Indgang

Indgangen til viden, dokumenter, samarbejde, kommunikation og nyheder - uanset tid og sted.

Web og Mobil

Platformen findes til alle platforme og har native apps designet til Apple og Android mobiler.

Brugervenlig

Løsningen er meget brugervenlig og alle kan hurtigt bruge platformen. Lidt ligesom Facebook.

Tilpas

Tilvælg kun de moduler der ønskes. Det gør portalen endnu mere fokuseret og målrettet for alle.
En platform der virker på tværs af teknologier, afdelinger og lokationer
Nyhedsfeed

Nå ud til hele organisationen med nyheder, daglige informationer og fællesskab

Med feed og daglig opslag er alle opdateret på hvad der sker af nyheder, nye tiltag, daglige beskeder, ændringer eller nye mål der skal nås. Det er også her man kan dele sine oplevelser og de gode budskaber med sine kollegaer. så alle bliver inkluderet og en del af hvad der sker i virksomheden lige nu. Dette er hjertet i medarbejderportalen.

  • Målret opslag til lokationer og afdelinger
  • Push notifikationer for større opmærksomhed
  • Mulighed for at like og kommentere på meddelelser
  • Vedhæft filer- og dokumenter til opslag
  • Opret afstemninger eller fremhæv medarbejder(e) for det gode arbejde
  • Opslag kan automatisk publiceres til infoskærme også
Chat og gruppechat

Her og nu kommunikation mellem alle på platformen

Med chat og messenger modulet får man en helt ny metode til at kommunikere direkte eller til udvalgte grupper og teams i virksomheden. Ikke mere langsommelig e-mail, SMS eller opslagstavlen, men direkte kommunikation her og nu. Det er effektivt og lyn-hurtigt.

Man kan vedhæfte filer, billeder og videoer i besked systemet, for optimal og effektiv kommunikation i hverdagen.

  • Direkte 1-1 kommunikation med og mellem medarbejdere
  • Nem kommunikation med afdelingsleder, HR og lignende
  • Del filer, dokumenter, billeder og videoer i chat
  • Push notifikationer ved nye meddelelser
Arbejdsgrupper

Arbejdsgrupper er åbne eller lukkede rum der giver målrettet samarbejde

Arbejdsgrupper er fleksible rum hvor udvalgte teams, afdelinger, arbejdshold eller alle medarbejdere kan have adgang til information og kommunikation om et specifikt område eller emne.

Man kan oprette lige de rum man ønsker, lige fra et projekt, et team, en sag, et arbejdshold eller bare et generelt rum til fokuseret kommunikation.

  • Arbejdsgrupper kan være projekt- eller sags orienteret, men kan også være et team, et arbejdshold eller bare en hvilken som helst udvalgt gruppe
  • Arbejdsgrupper kan være åbne eller lukkede områder
  • Ubegrænset antal kanaler i arbejdsgrupperne
  • Del information, filer, dokumenter, videoer og billeder
  • Alle er altid opdateret om hvad der sker i deres arbejdsgrupper
Filer- og Dokumenter

Del filer- og dokumenter direkte til telefonen

Med fil- og dokument arkivet kan man dele alle typer filer og dokumenter til mobilen – lige fra word til PDF. Ikke mere print, eller deling via e-mail, eller dokumenter der ikke er opdateret, – men istedet en effektiv adgang til filer og dokumenter for alle.

  • Del alle typer filer og dokumenter
  • Indstil adgangsrettigheder til grupper og medarbejdere
  • Understøtter version styring helt automatisk
  • Smart upload og download
Vidensbiblioteket

Del viden og knowhow med alle

Viden og knowhow er meget vigtig at dele med alle i hele virksomheden og med vores vidensbibliotek kan man dele alle former for viden i form af mapper, artikler og vedhæftninger.

Med funktioner som kommentar og tilføjelser, udbygges og samles virksomhedens viden løbende fra alle medarbejdere. Alt sammen til stor gavn for medarbejdere, bedre arbejdsmiljø, kundeservice og effektivitet.

  • Opret og del vidensartikler af enhver art og type
  • Del datablade, tekniske specifikationer, brochurer, vejledninger
  • Vedhæft filer, dokumenter, video til vidensartikler
  • Brug som lærings medie og opslagsværk
  • Med kommentarer og tilføjelser udbygges virksomhedens viden hele tiden
Organisation

Overblik over hele organisationen og en altid opdateret adressebog over alle medlemmer

Fuldt overblik over hele virksomhedens organisation og struktur, samt information om alle medarbejdere, afdelinger, teams og lokationer i virksomheden. Alle kontakt oplysninger på kollegaer og numre er altid lige ved hånden – og altid opdateret.

  • Find kontakt oplysninger på alle medarbejdere
  • Find de rette medarbejdere i afdelinger og lokationer
  • Find information og adresser på lokationer og afdelinger
  • Lær mere om dine kollegaer
  • Alle kan vedligeholde deres egne oplysninger

Brug for flere portaler?

ZimaOne® understøtter flere portaler i den samme app, så hvis der er behov for en portal til bestyrelsen, eksterne partnere, forhandlere eller lignende, oprettes dette nemt og hurtigt. Og portalerne er fuldt ud separeret fra hinanden.

Tilpas portalen helt efter eget behov

Portalen kan tilpasses helt efter virksomhedens behov og ønsker. Det betyder at alle moduler og funktioner kan til- eller fravælges, så man får lige præcis den app og det indhold man ønsker.
Vil du høre mere om hvad ZimaOne® kan gøre for din gruppe eller organisation?