En medarbejder app der binder organisationen sammen uanset størrelse, teknologi, branche og industri

Nå ud til ALLE medarbejdere i hele virksomheden med egen medarbejder app

ZimaOne® Workplace er en mobilbaseret løsning der kun har fokus på én ting! Nemlig at kunne nå ud til alle virksomhedens medarbejdere med daglig information, viden, effektive værktøjer og social samvær uanset hvor de befinder sig i organisationen.

Optimér intern kommunikation og samarbejde

Med ZimaOne® Workplace har man adgang til kommunikation på flere forskellige niveauer. Lige fra 1:1 medarbejder kommunikation, til arbejdsgrupper, teams og hold, til den sociale væg hvor man deler sine egne historier og vigtige nyheder fra virksomhedens ledelse og kommunikationsafdeling.

Fasthold og motiver medarbejderne

Med den sociale og mere bløde indgang, kan man ved hjælp af en medarbejder app skabe sammenhold, samhørighed og firmaånd. Med den sociale væg kan man dele sin dagligdag og dele de gode budskaber blandt alle medarbejdere, og dermed inkludere, fastholde og motivere medarbejderne. Det giver transparens, trivsel og arbejdsglæde.

Værktøjer til at blive mere organiseret og digitaliseret i hverdagen

Med en række forskellige værktøjer, altid lige ved hånden, kan man blive meget mere organiseret i sin hverdag. Det giver overskud og en mere smidig og effektiv arbejdsdag for medarbejderne – og dermed også en bedre bundlinje for virksomheden – både sparet og tjent.

Hør mere om vores løsninger og muligheder med en dynamisk medarbejder app