En medarbejder app platform der binder hele organisationen sammen uanset størrelse, teknologi, branche og industri

Nå ud til ALLE medarbejdere i hele virksomheden med egen medarbejder app

ZimaOne® Workplace er en mobilbaseret app løsning der kun har fokus på én ting! Nemlig at kunne nå ud til alle virksomhedens medarbejdere med information, viden, effektive værktøjer og social digital indgang til virksomheden, uanset hvor de befinder sig i organisationen.

Optimér intern kommunikation og samarbejde

Med ZimaOne® Workplace har man adgang til kommunikation på flere forskellige niveauer. Lige fra 1:1 medarbejder kommunikation (chat), til arbejdsgrupper, teams og hold, til den sociale væg, hvor man deler egne historier eller ser vigtige nyheder fra virksomheden, HR, ledelsen og kommunikationsafdelingen.

Værktøjer til at blive mere organiseret og digitaliseret i hverdagen

Med en række forskellige værktøjer, som altid er lige ved hånden, kan man blive meget mere organiseret i sin hverdag. Det giver overskud, og en mere smidig og effektiv arbejdsdag for medarbejderne, og dermed også en bedre bundlinje for virksomheden – både sparet og tjent.

Fasthold og motiver medarbejderne

Med den sociale og mere bløde indgang, kan man ved hjælp af en medarbejder app, skabe sammenhold, samhørighed og firmaånd. Med den sociale væg kan man dele dagligdagen og dele de gode budskaber blandt alle medarbejdere, og dermed inkludere, fastholde og motivere medarbejderne. Det giver transparens, trivsel og større arbejdsglæde.

Hør mere om vores løsninger og muligheder med en dynamisk medarbejder app